Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Att flytta.

Av M - 17 mars 2008 22:33


Jag sökte efter inspiration. Googlade på det första ordet jag kom att tänka på Dark. Varför just dark ? Kanske för att det är mörkt, men samtidigt hela tiden håller på att ljusna. Det är dark här, när solen redan gått upp för länge sen. Det är bara där ute som det ljusa syns.


Mamma vill flytta igen. Egentligen ville hon göra det redan i somras, men det blev aldrig av. Innan jag var 2år gammal hade jag bott på minst 6 olika adresser. Efter det har det blivit 6 till. Men det är flytten till den senaste och flytten hit som gjort mig tvungen att packa ner och packa upp saker.  Annars har jag bara... flyttat. Men samtidigt stått still på ett sätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 11 november 2009 11:00

Jag har bott hemifrån i över ett år nu. Fått en skön distans till mamma och pappa som är 2 timmar bort med tåg samtidigt som mina egna känslor verkar ha kommit närmare mig än någonsin tidigare. Det har börjat kännas. Jag har praktik nu, eller verksam...

Av M - 9 december 2008 13:28

jag ångrade mig.

Av M - 9 december 2008 12:51

Det har gått ett tag. Men jag tror att jag ska börja skriva här igen. Funderade på att starta en helt ny blogg igen. Bara för att. Men den här bloggen är jag på något sätt.   Jag vill minnas. Det var en som frågade mig för några dagar sedan om hur ja...

Av M - 21 maj 2008 12:41

Det känns som att mina känslor kväver mig.   Varför får jag inget svar? ...

Av M - 18 maj 2008 23:49

  När hände detstora och vackra somjag inte kundeeller villekomma undanifrånJag tror aldrigatt jag har känt så härstarkt fördig ellernågon annan främlingDitt léende finnsbakom mina ögonlockoch jagförsöker att hålladoften av digkvar här hos migMen det...

Presentation

Omröstning

Kommer du tillbaka, för att se och läsa när jag skrivit ett nytt inlägg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards