Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Hon är sitt andra jag, igen.

Av M - 11 mars 2008 21:27

Hjälp mig någon, räck fram handen innan det är för sent. Hon drar ner mig i det svarta hålet igen, och jag får svårt att andas hemma. Svårt att andas överallt. Hjälp mig, ge mig en kram och säg att hon ljuger, säg att allt hon säger bara är osanning.


För när jag stod i köket, var det som att hon kastade våra köksknivar genom mig, punkterade mina lungor och skar ett djupt sår i mitt hjärta. Det gör ont mamma, det blöder, och ingen annan än du finns här just nu, för att kunna stoppa blödningen, ingen annan än jag själv. Jag får läka mig själv.


Hur kan man säga att "Det enda du skulle vara ledsen över om pappa dog, är att du inte skulle få pengar av honom längre." HUR KAN MAN SÄGA SÅ?


Och det där om att jag aldrig själv riktigt vågar prata med honom är för att jag är rädd. R Ä D D. Jag kan faktiskt vara det ibland okej? Jag är rädd för jag vet inte hur man kommunicerar med sin pappa när han är nykter.

 
 
Ingen bild

Mi

18 augusti 2008 22:34

Wow! jag lider verkligen med dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 11 november 2009 11:00

Jag har bott hemifrån i över ett år nu. Fått en skön distans till mamma och pappa som är 2 timmar bort med tåg samtidigt som mina egna känslor verkar ha kommit närmare mig än någonsin tidigare. Det har börjat kännas. Jag har praktik nu, eller verksam...

Av M - 9 december 2008 13:28

jag ångrade mig.

Av M - 9 december 2008 12:51

Det har gått ett tag. Men jag tror att jag ska börja skriva här igen. Funderade på att starta en helt ny blogg igen. Bara för att. Men den här bloggen är jag på något sätt.   Jag vill minnas. Det var en som frågade mig för några dagar sedan om hur ja...

Av M - 21 maj 2008 12:41

Det känns som att mina känslor kväver mig.   Varför får jag inget svar? ...

Av M - 18 maj 2008 23:49

  När hände detstora och vackra somjag inte kundeeller villekomma undanifrånJag tror aldrigatt jag har känt så härstarkt fördig ellernågon annan främlingDitt léende finnsbakom mina ögonlockoch jagförsöker att hålladoften av digkvar här hos migMen det...

Presentation

Omröstning

Kommer du tillbaka, för att se och läsa när jag skrivit ett nytt inlägg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards